Menu
EUR
  • Veilig shoppen met webwinkel keur
  • Snel bij u thuis geleverd
  • Altijd makkelijk contact opnemen

Veelgestelde vragen

Welkom op de FAQ pagina van Renovatiecenter.nl. Heeft u een vraag of opmerking over de producten, de toepassing van de producten, de werking van de webshop of de dienstverlening van Renovatiecenter.nl? Wij helpen u graag verder. Hieronder treft u een overzicht aan van veelgestelde vragen met antwoorden. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Neem dan beslist even contact met ons op.

Algemene vragen

 

1. Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief BTW?

De tarieven in de webshop worden inclusief 21% BTW weergegeven. In uw winkelwagen wordt de BTW apart vermeld.

Waarom werken jullie met Vanaf-prijzen op de website?

Bij bepaalde producten heeft u, na het aanklikken van een product, keuzes ten aanzien van kleur, inhoud of verpakkingsvorm. De prijs wordt aangepast zodra u uw keuze hierin heeft gemaakt. De “vanaf-prijs” is de voordeligste variant die van het betreffende product beschikbaar is.
 

2. Berekenen jullie verzendkosten?

De verzendkosten worden berekend op basis van uw bestelling, waarbij de omvang van het pakket en het gewicht bepalend zijn. Tijdens het bestelproces worden de verzendkosten berekend en getoond. Voor bestellingen vanaf € 150,- berekenen wij géén verzendkosten.
 

3. Hoe kan ik betalen in de webshop?

Renovatiecenter.nl biedt diverse mogelijkheden om de betaling te voldoen. U kunt het bedrag direct overmaken via iDeal, Paypal of een creditcardbetaling. Het is ook mogelijk om het factuurbedrag via bankoverschrijving over te maken. Uw bestelling wordt dan verwerkt en verzonden zodra de betaling binnen is.

U kunt ook uw bestelling onder Rembours (pakket met betaalservice) laten afleveren, voor rembours leveringen brengen wij extra kosten in rekening.
 

4. Is alles uit voorraad leverbaar?

Alle producten zijn uit voorraad leverbaar. Is dit niet het geval, dan zal dit bij het product worden aangeduid.
 

5. Hoe lang is de levertijd?

Als u op werkdagen de bestelling voor 14:00 uur plaatst dan wordt uw pakket diezelfde dag nog verzonden. Onze pakketservice hebben wij een samenwerking met Packs. Packs brengt u d.m.v. een mail op de hoogte van de leveringstijden, die u via hun systeem zelfs kunt aanpassen naar uw wens.
 

6. Ik ben niet thuis, kan de levering dan bezorgd worden?

Ja, de verzending wordt door de pakketdienst van Packs verstuurd. Bent u niet thuis dan wordt het nog een keer op een later tijdstip geprobeerd. Kan het pakketje dan wederom niet afgeleverd worden dan kunt u het gedurende 2 weken afhalen bij een Packs afhaalpunt. Tijdens het bestelproces ontvangt u een mail, waarmee u het aflever tijdstip en adres nog kunt wijzigen. Tip: laat het pakketje bezorgen op een andere bezorgadres (bijv. uw werkadres).
 

7. Kan ik de bestelling ook ophalen?

Uiteraard, U kunt u ervoor kiezen om uw bestelling op te halen, wij zijn geopend op werkdagen van 07:00 – 17:00 uur. Wilt u het op zaterdag afhalen, dan is dit mogelijk na afspraak. Voor onze adres gegevens kunt u hier naar contact.
 

8. Mijn vraag staat er niet bij?

Stuur uw vraag per e-mail naar; [email protected] of neem telefonisch contact met ons op. Wij staan graag voor u klaar!

 

Overige vragen

 

1. Kan ik retourneren?

Neem contact op met onze klantenservice binnen 14 dagen. Wij helpen je graag verder. U ontvangt na afstemming een email met hierin een retoursticker om u pakket te kunnen retourneren bij een DPD retourpunt. Bij ontvangst van (indien mogelijk)een gesloten originele onbeschadigde verpakking betalen wij je terug binnen 14 dagen. Lees ook de retourneren voorwaarden voor een snelle en correcte afhandeling.
  

2. Heeft u een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft. Om u klacht in behandeling te nemen, kunt u een e-mail sturen aan [email protected] of per post aan onze klantenservice, u ontvangt een bevestiging van uw melding, wij zullen uw klacht beoordelen en proberen naar ieder wens en tevredenheid op te lossen. We zullen uw klacht proberen binnen 14 dagen na ontvangst te beantwoorden.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dank kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling vanStichting Webshop Keurmerk waar Renovatiecenter.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de geschillencommissie(SGC).
 

3. Heb ik Garantie op mijn producten?

Ja, voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren en verwerkt kan worden. Wanneer je een artikel ontvangt warbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een oplossing  die passend is. Afhankelijk van het artikel, kunnen wij de oplossing geven van; vervangen, repareren of terugbetaling.

Naast de wettelijk garantie geldt voor alle producten een fabrieksgarantie. Meer over de fabrieksgarantie treft u op de websites van de desbetreffende fabrikant. De fabrikant kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie ook is de duur per fabrikant en per product verschillend. De fabrieksgarantie is een extra garantie die u geboden wordt.

Neem contact op als uw verder vragen heeft over de garantie van uw product. Wij staan graag voor u klaar.
 

4. Wat is jullie Privacy policy?

Ja wij hebben een Privacy Statement, Renovatiecenter.nl respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming. renovatiecenter.nl zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling, Klik hier voor onze Privacy Policy pagina.

Heeft u meer vragen, kijk dan eerst bij veelgestelde vragen of neem gerust telefonisch contact met ons op.
 

5. Is er een model voor herroeping?

Ja wij hebben een model voor herroeping, deze is te downloaden op pagina Verzenden en retourneren als een pdf bestand.

Heeft u meer vragen, kijk dan eerst bij veelgestelde vragen of neem gerust telefonisch contact met ons op.

 

 

 

 

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €150,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »